Аплікації з паперу найкраще заняття для дітей. Ідеї, поради та майстер-класи зі створення аплікацій на тему овочів своїми руками. Цікавий вид навчання дітей – аплікації з кольорового паперу. Вони розвивають дитяче мислення і моторику рук в дошкільному і шкільному віці. Діти люблять займатися таким захоплюючим заняттям, як аплікація, вони можуть бути на різні теми: квіти, овочі, тварини. Це розвиває їх кругозір і доставляє хорошого настрою від того, що вони можуть самі щось створити. Робота з дитячими аплікаціями на тему «Овочі» зазвичай відбувається спільно з дорослими, які показують дітям, як і що треба робити, розповідають про варіанти всіляких підходів до даної творчої роботи.
Користь від занять аплікацією на тему «Овочі» з дітьми
Всі уроки, пов’язані з аплікаціями, допомагають розвиватися дітям різного віку. Робота з кольоровим папером, ножицями допомагає дітям розвивати уважність – стиглі овочі передаються на папері яскравими соковитими відтінками, великими розмірами геометричних форм, нестиглі – невеликими зеленими і коричневими плодами. У підростаючого покоління формуються погляди на навколишній світ, вони вчаться працювати з матеріалами, допоміжними інструментами. Для того щоб діти розвивали свої якості, які допоможуть їм у житті: моторику рук, пам’ять, зір у школах включають в програму навчання уроки з аплікації. Діти, таким чином, починають з дитинства розвивати свої таланти, освоювати нові технології і виявляти приховані можливості свого мислення.
Різниця аплікації з теми «Овочі» з дітьми з садка і школи
Аплікації овочів спрямовані на розвиток дитячого мислення та вміння користуватися клеєм і папером. Завдяки аплікаційними занять, діти розширюють своє сприйняття в області пізнання фігур.
Молодша група
В 3-4 року уроки аплікації допомагають дитині вчитися користуватися канцелярськими предметами. Так розвивається образне мислення, удосконалюються навички роботи з підручними інструментами. У навчальних закладах передбачено 2 або 3 таких заняття в тиждень. Уроки майстерності допомагають дітям запам’ятати, що таке фігури і як їх робити. Заняття повинні бути пізнавальними і цікавими для дошкільнят. З дітьми дошкільного віку проводять короткочасні навчальні техніки протягом 15-20 хвилин. А от зі старшими групами довше, так як у них і завдання вже складніше. Такі заходи з вивчення техніки аплікації повинні проводитися в ігровій формі. Тобто, вихователь повинен зробити вигляд, що грає з дітьми, тим самим привернути їх увагу та навчати. Так як діти не вміють користуватися ножицями і це небезпечно, їм дають заздалегідь вирізані фігури, які вони склеюють за допомогою звичайного клею. Вихователь показує, що саме куди слід наклеїти і, таким чином, дитина отримує перші ази аплікації. Після роз’яснень вихователя, хлопці склеюють фігури, розмальовують свої творіння з допомогою фломастерів або олівців.
Старша група
У початковій групі і групі старші діти запам’ятовують і вивчають нові фігури, а також засвоюють тему квітів. Завдяки таким заняттям, вони вміють вирізати папір по смужці, тут же розвивається моторика рук. Також вони вчаться асоціювати колір з предметом. Тобто папір певного кольору може стати овочем, який має цей колір. З дітьми старшої групи починають проводити заняття з аплікацією на тарілці або каструлі. Вихователь показує дітям вже готовий предмет і діти повинні повторити за допомогою заздалегідь вже виданих різнокольорових фігурок, фломастерів, самих паперових тарілок, клею та ножиць. Для того щоб дитина не втратив інтерес до завдання потрібно постійно його підбадьорювати, хвалити і допомагати. Незважаючи на всі вище перераховані навички, що дитина отримує від подібних занять, так само це допомагає розвивати сам мозок. Тому що при роботі з папером, її згині в різні боки приводиться в дію обидві сторони півкуль мозку. Так само дитину можна навчити виконувати Аплікації з допомогою обрывной техніки, тобто необхідні фігури не вирізати, а рвати. Ще дітей можна навчити вирізати подвійну папір, завдяки чому вирізані фігури у них вийдуть красивими і симетричними. Якщо вони самі виконають цілу заготівлю, вони не тільки навчаться поєднувати кольори як їм подобається, але ще і зможуть самі створювати якісь композиції.
Школярі
Завдяки таким заняттям діти – школярі, які вже розрізняють кольори і знають, як клеїти папір можуть навчитися більш точно вирізати фігури у вигляді окремих предметів чи навіть цілих компонентів. Вони можуть вирізати з допомогою різних технологій вирізання. Приміром склавши аркуш вдвічі або навіть склавши в гармошку. Заняття поступово ускладнюються. Тобто спочатку діти вдосконалюють свої початкові навички потім вчаться створювати цілі композиції. Всі думають, що аплікації це тільки вирізання фігурок з паперу. Ні, так само можна працювати з тканинними аплікаціями, що набагато цікавіше для дітей. Така робота може бути виконана Маленьким творцем вдома, під наглядом мами чи тата. Заздалегідь батьки повинні приготувати робочий простір для дитини, кошик для створених овочів. На заготовленому матеріалі дитина може прикріплювати вирізані овочі, а якщо він зовсім маленький можна використовувати липучки. Для гарного настрою під час роботи можна включити приємну музику. Для зацікавленості умільця можна зробити з овочів якихось казкових персонажів. Завдяки таким заняттям, ваша дитина виросте талановитим і здібним адже в дитинстві діти дуже швидко вчаться і все запам’ятовують.